یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

اخیرا کتابی به نام پندراگن در رده سنی نوجوانان وارد بازار شده که داستان این کتاب درباره جنگ های آخرزمانی و ظهور منجی است. نویسنده این کتاب دی جی مک هیل نام دارد که متاسفانه هنوز فرصت نکرده ام درباره این نویسنده آمریکایی تحقیق کنم. ولی خلاصه کتاب اول به نام تاجر مرگ را در اختیارتان قرار می دهم :

بابی پندراگن پسری چهارده ساله است که در حومه یکی از ایالت های آمریکا زندگی می کند و مانند تمام پسران هم سن و سال خود زندگی بسیار معمولی دارد. یک روز بابی به همراه دایی اش (دایی پرس) از طریق یک ناودان که طرح یک ستاره پنج پر بر روی در آن حکاکی شده به سرزمین ناشناخته ای به نام دندارن می رود.

او در این سفر متوجه می شود که یک پسر معمولی نیست، بلکه او و دایی اش مسافرانی هستند که وظیفه دارند به قلمروهای مختلف در کهکشان ها سفر کنند و دنیا را نجات دهند. در قلمروی دندارن دو قبیله به نام های میلاگو و بدووان زندگی می کنند. در این داستان میلاگویی ها بردگان بدووانی ها هستند و توسط آنها مجبور به انجام کارهای سخت و طاقت فرسا که مهم ترین آنها استخراج سنگی به نام لعاب از معادن است، می شوند.

در جریان استخراج لعاب از معادن، میلاگویی ها موفق به کشف ماده ای منفجره به نام تک می شوند که می توانند به وسیله آن از سلطه بدووانی ها نجات یابند. اما بابی و پرس سعی می کنند که میلاگویی ها را از انجام این کار منصرف کنند. چرا که آنها می دانند میلاگویی ها پس از شکست بدووانی ها، تلاش می کنند که فرمانده کل دندارن بشوند و این مسئله دندارن را به نابودی می کشد.

در این میان فردی به نام سنت دین که شخصیت شرور داستان بوده و سعی در نابودی کل دنیا دارد، به این اختلافات دامن می زند تا جنگ بین میلاگو و بدووان باعث هرج و مرج در دندارن و در نهایت نابودی هالا ( تمام دنیا ) بشود. در نهایت جنگ بین این دو قبیله آغاز می شود و بابی پس از از بین بردن کل ماده منفجره موجود در معادن به جنگ خاتمه داده و دندارن را نجات می دهد.

استفاده از ماده منفجره، تلاش در نابودی این ماده که در نتیجه آن افراد زیادی از دو قبیله از بین می روند و در نهایت نجات دنیا توسط یک پسر آمریکایی شما را به یاد چه چیزهایی می اندازد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 18 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:46 ] [ منتظر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 624
بازدید کل : 160001
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1


a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-